2.WPROWADZENIE

Żyjemy w czasach nieograniczonej podaży towarów i usług. To konsumenci muszą wybierać, co i za jaką cenę chcą kupić. Produktów i usług tej samej kategorii jest wiele. Zatem jest w czym wybierać. To producenci i sprzedawcy prześcigają się w tym, aby jak najatrakcyjniej, najlepiej zaprezentować swój produkt lub usługę, żeby właśnie "TEN" został dostrzeżony i kupiony przez klienta. Często wykorzystuje się do tego celu reklamę. Wielu z nas miało już okazję przekonać się "na własnej skórze" (osobiście) lub słyszeliśmy o tym, od kogoś innego, że towar w rzeczywistości różnił się od tego reklamowanego w gazecie, telewizji czy radiu. Co zatem zadecydowało o tym, że w sklepie sięgnęliśmy po reklamowany produkt? Czy reklama powiedziała nam prawdę czy ulegliśmy złudzeniu, a może manipulacji? Warto wiedzieć, kiedy i jak reklama nami manipuluje. Zabawmy się w tropicieli manipulacji w reklamach!